www.kelamistgirisim.com: 17.Kas.2009 .

UÇARKAŞAR

11/17/2009
bu arkadaşlarımız havacılık sektöründe,terminal,uçak,apron,gibi yörelerde yaşamlarını idam ettiriler.görevleri pilot , nadiren kabin memuru,terminal müdürleri,vb görevdeki arkadaşların şarküteri ve süt ihtiyaçlarını karşılamaktır...onları koyu kahverengi yada yanık havuç renkli derileriyle,demet abla yada seda bacımız saç stilleriyle hemen algılamamıız mümkündür...
Read On 1 yorumlar /

NICK'INIZI YAZMAYIN, YORULMAYIN!

11/17/2009
sevgili hakan ve acaib-i dekaik'in ufak ama cabbar desteği ile, her kelam ile cümlenin arasına nick'inizi yazma zorunluluğunuz ortadan kalkmış, üste geçmiştir. rahatça yazınız. vaktimiz olanda, eskiden yazdıklarımızı da temizlesek ne güzel olur ama...!?

not: x bir kelamist'in şeylencesinden sektirmeli nevkelamınızı da "bibido" örneğinde görüldüğü gibi düzenleyiniz.

saygılar
Read On 8 yorumlar /

ÇAKOŞ

11/17/2009
Çakalların elinde oyuncak olan kimse
Read On 0 yorumlar /

BİZİM KIRMIZI HALI'DAN KİMLER GEÇTİ ?

11/17/2009
cem boyver, orhan gencebak, ahmet selçuk ilkan, kukuşanel, akari kokariva, michael di jackson, modalı idea, esther canabis, richard kankims, harun kahya, sindirim demirören, diego armanda paranoya, edit pilav, don kişot, hezarfen ahmed veledi, piyzen tevfik, phillip flop, uzancem, k...opde koparyan, pivot alemdar, gökdeniz karapenis, makarai yakarov, termin ali, sindirella, pişekor, mrs. sippi, gargarella, dayana mayruk, barışmançi, doğurmançi, husuz bircin, poker açıkalın, muayyen senar, barokobama, tito, donma karam,
Read On 0 yorumlar /

"UZAKDOĞU SPORLARI" BAŞLIĞI AÇILMIŞTIR

11/17/2009
-jitsu, -do, -fu felsefeli uzakdoğu sporları için 3 farklı kategoride de ön isim alınacaktır. aday adaylarının bu kayıda yorum yapmaları rica olunur.
Read On 3 yorumlar /

ŞŞŞIRFINTIP

11/17/2009
Bunların Şşşş işareti yapanı meşhur ve şuhtur. Tıp sektöründe faaliyet gösterip şıpıtıp şıpıtıp diye gezer gezer gezer ler. Çoğu aslında melekken bazısı daha az melektir. Sen kendinin veya bir sevdiğinin canının derdiyle meşgulken içerden bu azının kahkahalarını duyarsın..nadiren... İnsandırlar ve özünde iyidirler ama sana pek kötü görünürler böyle yapınca. Tek beklentileri stetoskopla yazı tura atmak gibi gelir sana ama öyle değildir, olmadı hiç
Read On 0 yorumlar /

NEGADADAGOMİK

11/17/2009
sayın caponemiz, bu bir rant kaybıdır!
Read On 0 yorumlar /

GAMCIK

11/17/2009

dünya .ikine, minare .ötüne şeklin de dizayn edilmiş gamsız mahluk.
Read On 0 yorumlar /

FIYDIRGÜL

11/17/2009
her türlü arkadaşı kankayı eşi dostu gergin ortam hallerinde fütursuzca bırakıp kaçan kişi... bkz.eskişehir migros :) _lang olum hani rifatın dalağnın yırtıldığı kavgadaki fıydırgülün adı neydi lan...
Read On 1 yorumlar /

KALKAROZ

11/17/2009
şehir içi minibüs yolculuklarında manasız bi ereksyon olan(özellikle sabah saatlerinde)ve erekte vaziyette minibüsten inmek zorunda kalan hallice gergin kişi... _ aha!olm minibüsten inen kalkaroza bak...puahaaaaa
Read On 2 yorumlar /

YEMİNLİ MÜŞAVİR & SERBEST MUHASEBECİ

11/17/2009
abi ben içmiyorum, valla bak yeminliyim şeyapma şimdi..üstüme gelme / getir la getir, ben içerim getir


Read On 0 yorumlar /

AHMET SELÇUK İLKAN

11/17/2009
şiiri eritip balzam haline getirmek. şiiri, şiirden öç alacak kadar ciddiye almak
Read On 0 yorumlar /

SİNİRSEL TEPKİME

11/17/2009
Aniden ortaya çıkan ters durumlarda hiç düşünmeden küfürle karşılık verme durumudur.Kişi bu durumda bir şey kazanamaz sadece içinde patlayacak olanı dışına çıkartarak bünyeyi korur
Read On 1 yorumlar /

ÇAKEL

11/17/2009
Müşteriyi emmekten başka bir şey bilmeyen çakal emlakçı modeli._Örn:Bizim emlakçı çakel çıktı bize kiraladığı yeri başkasına satmış.
Read On 0 yorumlar /

TAŞLOG

11/17/2009
belediye başkanının isteği doğrultusunda heykel yapan, belediyelerin açtığı heykel ihalelerini takip eden, havuz yanı gibi yerlerde elinde sepet tutan kız tarzı işleri olan belediye heykeltıraşı
Read On 0 yorumlar /

BİBİDO

11/17/2009
aşırı meme dekoltesi _egemoon > cenkoloji > acaib-i dekaik_
Read On 0 yorumlar /

DUMANALTI

11/17/2009
duman grubundan önce sahne alan alt grup _acaib-i dekaik_
Read On 0 yorumlar /

BİBİ

11/17/2009
Meme ucu _Cenkoloji_
- Bir kadinda nelere dikkat edersiniz.
- Bir kadinin ilk baktigim yeri bibileridir.
- Bambaskaymissin...
Read On 1 yorumlar /

KUKUŞANEL

11/17/2009
dekolte de son düzlük. _tito_
Read On 0 yorumlar /

GÜTERCİMAN

11/17/2009
çatısında en az 20 güvercin besleyen ve güvercinlere takla attırmak için elinden gelen her şeyi yapan kişi _acaib-i dekaik_
Read On 0 yorumlar /

KUKUŞANLAR

11/17/2009
gossip girl ve sex and the city dizilerinin hedef kitlesi _acaib-i dekaik_
Read On 0 yorumlar /

ABONDONE

11/17/2009
gsm operatörlerinin her türlü indirim kampanyasını, bedavasını takip eden ve bu bağlamda günün yarısında telefonla konuşan kişi _acaib-i dekaik_
Read On 0 yorumlar /

FOTOKUNEK

11/17/2009
gay fotoğraflarıyla meşhur olmuş stüdyo. _tito_
Read On 0 yorumlar /

PARTİKÜL

11/17/2009

Parti kızı. _egemoon_

Read On 0 yorumlar /

BİBİK

11/17/2009

Yeni çıkan kız memesi. _egemoon_ "kız bakiim bibiklere bi..şükür allaam kocaman olmuşlar..ay annneeee!"

Read On 1 yorumlar /

MOSTRADAVOS

11/17/2009

Öngörüsüz yapılan devlet zirvesi. _egemoon_

Read On 0 yorumlar /

MIŞILDAK

11/17/2009

Yaydığı helezonik şekillerle uyku getiren özel gece lambası. _egemoon_

Read On 0 yorumlar /

POMPİRİK

11/17/2009

Sekte aşırı titiz olan, temizlik takıntılı insan. _egemoon_

Read On 0 yorumlar /

GICIRDÖNGÜ

11/17/2009

Her daim dört ayak üstüne düşen insan durumunu tabir için kullanılır. _egemoon_ "bu kada da ballı olunmazki kardeş!..ne gıcırdöngüymüş bize ugramaz dinine yanıdıımın."

Read On 0 yorumlar /

AKARİVA KOKARIVA

11/17/2009

japon pornolarının unutulmaz yönetmeni _ egemoon_

Read On 0 yorumlar /

MASARATİ

11/17/2009

İlluminati ve Mümkünatilerden sonra ortaya çıkmış gizli örgüt. Diğerlerinden farklı olarak yeni dünya düzeninde hiçbirşeyin ütopya olmayacağını savunan Masarati, Kapitalizmin oldukça etkisi altında kalmıştır. Para, rekabet ve hız başlıca ilkeleridir. Bu yüzden söylemleri ise; "paran varsa yancıkta zikin oynar ancukta" olmuştur. _egemoon_

Read On 0 yorumlar /

PEZOP MASALLARI

11/17/2009
Büyüklerden abartılı masallar. Erotik, azdırıcı, viyagratik, yalan yatak dedikoduları _Newwzat_
Pezoptan masallar anlatma len !
Read On 0 yorumlar /

KOPASİTE

11/17/2009
Tamamen dolmuş Sabır halinde edilen kelam _Newwzat_
Kopasite full hacı uyarayım bi laf daha edersen koparım .
Read On 0 yorumlar /

HOKKABIZ

11/17/2009
Her Türlü Beceriksiz Hokkabaz_Newwzat_
Hokkabıza bak len, bizi de öylece temaşa eder sanıyo, utanmaz sıkılmaz!
Read On 0 yorumlar /

FİNİKÜLER

11/17/2009
hala güzel ve anlaşılır türkçe bir isim bulunamamış dağ-tepe taşımacılık sistemi. _tito_
gel ik dakika da çıkalım finikülerle / yörü git la!
Read On 0 yorumlar /

KABLOSUZ MADEM

11/17/2009
kablolu olan pahalı geldiğinde, tercihi kablosuz olandan yana kullanma durumu _tito_
Read On 0 yorumlar /

MİCHAEL Dİ JACKSON (MAYKIL DİYCEKSIN)

11/17/2009

kronikleşimiş maykıl hayranlarının başlangıçta, dans-kıyafet-tavır olarak benzeme arzusu gibi görünen hallerinde geldikleri korkutucu nokta. (ölümüne aşk) adam bildiğin selahattin ama "bana maykıl diyin" diye ısrar ediyo.diycen artık. _tito_
Read On 0 yorumlar /

ABANOZ

11/17/2009
metroda, otobüste, trende, mecra fark etmeksizin ayılama üstünüze abanan, kalabalığa karşın yapayalnızmış, her yer onunmuş gibi davranan eğitim-öğretimin kar etmediği masif karakterler. _tito_
Read On 0 yorumlar /

LOTARYAN

11/17/2009
şans oyunlarına saplantı derecesinde düşkün, sadece oynamak için oynayan, kazara bi gün toplu para alırsa sevinç komasına girip parayı harcayamadan ölecek olan ev tipi insan. not: kökleri tayyare piyangosuna kadar dayanır. _tito_
Read On 0 yorumlar /

ESTHER CANABİS

11/17/2009

erkek insanı için yaratılmış ,sadece baktığınızda bile kafa yapabilen inceci tasarımın _tito_
Read On 0 yorumlar /

TÜYO

11/17/2009
-ay dudağının kenarın da bir şey var, dur aliim.
-dokunma tüyo tüy. _tito_
Read On 0 yorumlar /

CİNDY GİRL (SİNDİGÖRL)

11/17/2009
Kokoş bir hatunun hapşırması durumunda "çok yaşa"ya verdiği cevap _sinare_
-Çok yaşa Merve!
-Sindigörl cicim!
Read On 1 yorumlar /

HALALAYA

11/17/2009
Kiliselerde topluca çığırılan halaya davet türküsü. _Cenkoloji_ Haydiii Halalaayaaa, haydii halalayaa, halalayaa halalayaaaa halalaayaaaaaaaaaa
Read On 1 yorumlar /

DAPAR

11/17/2009
Sahil yörelerimizde denize ayılama girme yüntemi: iki bacak açık bir şekilde koşularak ve kollar yanlarda orangutanları kıskandıracak şekilde sallanarak atılan bir tür depar _Cenkoloji_ -Bak hacı bir dapar atıcam tüm kızlar hasta olucak
Read On 0 yorumlar /

veni..vidi..haha..hihi..

YASAL UYARI /KELAMİST GİRİŞİM

http://kelamist.blogspot.com/ da okuduğunuz /okuyacağınız kayıtlar, bizzat admin'den izin alınmadan kopyalanıp, internet veya herhangi bir mecrada -ticari amaçla- kesinlikle kullanılamaz.

http://kelamist.blogspot.com/ daki kayıtlarımızı izinsiz, ticari amaçla kullanan kişi ve kurumlar hakkında, yasal işlem başlatılacaktır.

yazarlarımızın, http://kelamist.blogspot.com/ daki kayıtlarının izinsiz olarak kullanılması konusunda yasal işlem başlatma hakları saklıdır.

Paylaş

Share |

e-POSTA:

Delivered by FeedBurner

KG_arşiv

nevkelam _şeylence _yerelce

Son5 _yorum